Comunicat de la Secció Sindical de CCOO a Televisió de Catalunya

Sí, rebutjo la proposta de la direcció

Sí a la mobilització

Avui dijous 13 de març i demà divendres 14 de març tindrà lloc a TV3 el referèndum entre els treballadors sobre la situació al final del període negociador que es va obrir el 19 de febrer i va acabar sense acord entre la Direcció i els Comitès de vaga de TV3 i Catalunya Ràdio.

La qüestió que el Comitè d’Empresa de TV3 posa a referèndum és:

“Rebutjo la proposta de la direcció i mandato el Comitè d’Empresa perquè negociï per obtenir un preacord satisfactori per als treballadors, que s’haurà de portar a referèndum”.

La nova retallada de sous i de drets laborals que planteja la direcció, ha estat rebutjada unànimement pel comitè d’empresa i per tots els sindicats que en formen part.

Avui i demà, per tant, totes i tots a votar massivament

“SÍ, REBUTJO LA PROPOSTA DE LA DIRECCIÓ”.

Paral·lelament també es vota sobre un pla de mobilitzacions presentat pel Comitè que s’estendrà fins a finals de maig, perquè només amb la continuïtat de les mobilitzacions es podrà arribar a un nou Conveni de la CCMA, SA (TV3 i Catalunya Ràdio) sense CAP MÉS RETALLADA DE SOUS I DE DRETS LABORALS.

Per tant, el nostre vot a la segona pregunta és:

“SÍ A LA MOBILITZACIÓ”

Sant Joan Despí, 13 de març de 2014