Exigeixen una reunió per parlar sobre la petició de pena de 7 anys de presó contra un treballador

CCOO dóna ple suport al comitè d'empresa
de Televisió de Catalunya a la seva tancada

El Sector de Mitjans de Comunicació, Cultura, Oci i Esport de l'FSC de CCOO a Catalunya dóna tot el seu suport als companys i companyes del comitè d'empresa de Televisió de Catalunya, que estan tancats des d'aquest matí a la seu del Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). Compartim totes les vostres reivindicacions i exigim també que el Consell doni les explicacions pertinents en aquest cas.

El comitè d'empresa de Televisió de Catalunya ha entrat aquest matí a la reunió que estava fent el Consell de Govern de la CCMA per tornar a reclamar una trobada per parlar del conflicte de la demanda de la Corporació contra un treballador per suposadament filtrar dades prèviament a un ERO. El treballador en qüestió s'enfronta a una pena de 7 anys de presó per aquest motiu.

Des del Sector de Mitjans de Comunicació, Cultura, Oci i Esport considerem indignant que els membres del Consell de Govern de la CCMA no hagin rebut encara al comitè d'empresa per parlar sobre aquest conflicte, quan el judici contra aquest company està previst per d'aquí dues setmanes, en concret el proper 30 de juny. És més, els mitjans de la Corporació oculten a l'opinió pública aquest conflicte i no han donat cap tipus d'explicació sobre les raons per les quals mantenen la petició de la pena de presó contra aquest company.

El comitè d'empresa ja fa mesos que convoca mobilitzacions per exigir al Consell de Govern de la CCMA que retiri la petició de 7 anys de presó. El passat dia 10 es va iniciar una segona tanda d'aturades parcials en favor del treballador acusat.

El comitè ha penjat un vídeo a les xarxes socials per explicar perquè han decidit tancar-se a la seu del Consell de Govern de la CCMA. veure arxiu

Barcelona, 15 de juny del 2016