Els músics s
uneixen per impulsar un sindicat del sector

El passat dia 4 de juny a les portes del Fòrum de Barcelona i coincidint amb l’última jornada del Festival Primavera Sound, es va convocar la primera Assemblea Pública  de la Unió Estatal de Sindicats de Músics, Intèrprets i Compositors.

La reconeguda precarietat dels treballadors i les treballadores de la música ha fet que músics de tot el territori, associacions i sindicats hagin unit les seves forces per començar a posar els fonaments d’un futur sindicat transversal que lluiti i defensi els seus drets laborals.

L’Assemblea pretén trobar moviments anàlegs a la resta d’Espanya, i es marca diversos objectius a curt, mitjà i llarg termini, com l’elaboració d’un conveni per a músics, a la imatge del conveni d
Audiovisual.

El Sector de Mitjans de Mitjans de Comunicació, Cultura, Oci i Esport  de CCOO dóna suport a la finalitat d’aquesta Assemblea i es brinda a col·laborar en tot allò que sigui necessari. CCOO vol aprofitar per denunciar la precarietat, les pràctiques fraudulentes en els contractes i la negació dels drets laborals dels professionals de la música.

Barcelona, 6 de juny del 2016

Subpàgines (1): Actualitat