Violència contra la llibertat dexpressió

CCOO condemna lagressió contra la directora del setmanari satíric El Jueves

El Sector de Mitjans de Comunicació, Cultura, Oci i Esport de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya condemna l
agressió soferta per Mayte Quílez, directora de la revista setmanal El Jueves. La periodista tornava al seu domicili ahir quan un home encaputxat se li va apropar i la va clavar un cop de puny a la cara, fet que li va provocar ferides lleus.

Lagressió sha produït després de la publicació de lúltim número de la revista satírica, la portada de la qual mostra una manifestació dultres, vestits de militars i que onegen banderes amb lesvàstica. A lescena un nen pregunta a la seva mare:
¿Por qué son calvos todos esos señores? ¿Tienen cáncer?, a la qual cosa ella li contesta: Ojalá.

Amb aquesta covarda acció sha intentat castigar la llibertat dexpressió, que ha de ser una de les principals garanties per a un estat democràtic. CCOO mostra la seva més absoluta repulsa davant aquest fet delictiu, i ofereix tot el seu suport a Mayte Quílez i a la seva satírica manera de fer periodisme.

Barcelona, 12 de maig de 2016