La CCMA demana 7 anys de presó pel cas de la filtració de lERO

La CCMA persisteix en les accions legals contra un treballador de TVC per una presumpta relació amb la filtració de dades de 2012. La fiscalia i la CCMA demanen 7 anys de presó  pel nostre company per un suposat delicte de “descobriment i revelació de secret”.

El dia 1 d’Agost de 2012 un missatge procedent del mail del president del Consell de la CCMA, Brauli Duart, es va rebre a diferents bústies del correu intern de la corporació.  En aquell correu s’adjuntava un full excel amb dades de la plantilla i els càlculs d’indemnitzacions per fer un ERO que Brauli Duart va materialitzar el 2013 i  que va significar el període més conflictiu de la història de la Corporació.

El Comitè d’empresa i totes les seccions sindicals que en formen part hem adreçat al President del Consell una petició urgent de desistiment de les accions legals contra el treballador, però a hores d’ara no hem tingut cap resposta. Ens sembla innecessari, injust i de conseqüències irreparables pel nostre company continuar amb accions legals que no resoldran res i reobriran les ferides dels anys passats.

El Comitè d’Empresa convoca Assemblea de treballadors pel DIJOUS 31 de MARÇ, a les 15:30 al menjador del CPA per proposar accions de suport al company i reclamar la retirada de les demandes.

Sant Joan Despí, 17 de març del 2016