CCOO guanya les eleccions sindicals al Reial Club de Tennis Barcelona i a la Federació Catalana de Tennis

CCOO ha guanyat les darreres eleccions celebrades al Reial Club de Tennis Barcelona, on fins ara no hi havia representació sindical, i a la Federació Catalana de Tennis.

Al Reial Club de Tennis Barcelona, on les eleccions es van celebrar dijous 29 doctubre, CCOO va aconseguir 3 delegats, mentre que la UGT es va quedar amb 2. En aquesta empresa no hi havia hagut fins ara cap representació sindical.

Pel que fa a la Federació Catalana de Tennis, CCOO va ser lúnica candidatura que es va presentar a les eleccions del passat 15 doctubre i, per tant, va aconseguir els 5 delegats que hi havia en joc. A les anteriors eleccions de fa quatre anys, CCOO va obtenir 4 delegats per 1 de la UGT, que en aquesta ocasió no ha pogut presentar llista.

Felicitem a tots els companys i companyes daquestes dues empreses pel seu gran treball, que ha permès que el nostre sindicat simposi amb comoditat a les eleccions.

Barcelona, 30 doctubre del 2015