Comunicat del comitè d'empresa de Barcelona Televisió

Els treballadors de BTV demanem la paralització del concurs per a la gestió externalitzada i la dimissió del Consell d'Administració

Reunits en assemblea per valorar la recent convocatòria del concurs públic per a la producció externalitzada dels serveis informatius i tècnics de BTV, els treballadors hem rebutjat aquesta convocatòria perquè considerem que precaritzarà encara més la nostra situació laboral. Les xifres amb què es vol licitar el servei no són viables. I les clàusules que s'han inclòs en aquest concurs ens reafirmen en què la internalització de la plantilla és la solució més factible per al manteniment d'un servei públic de qualitat amb unes condicions de treball dignes.

Per tot això, els treballadors demanem la dimissió dels membres del Consell d'Administració d'ICB, l'òrgan que ha convocat aquest concurs.

Barcelona, 29 de juny del 2015

Més informació: