Lacord garanteix un entorn d'estabilitat per als pròxims anys

PortAventura i Comissions Obreres signen el nou Conveni Col·lectiu per als propers 5 anys

El sindicat Comissions Obreres i la Direcció de la companyia han arribat a un acord per al nou conveni col·lectiu que regularà el marc laboral dels empleats de PortAventura per al període 2015 a 2019. Lacord, que es va signar divendres, compleix lobjectiu de garantir un entorn destabilitat per als futurs plans de desenvolupament de lempresa i per a tot el personal.

La Direcció de la companyia ha destacat la transcendència de l
acord assolit, ja que suma lesforç de tots i genera lestabilitat necessària per continuar desenvolupant PortAventura Resort durant els propers anys, amb projectes com Cirque du Soleil i FerrariLand.

La Direcció de Comissions Obreres ha destacat
que aquest acord inclou increments salarials que asseguren el poder adquisitiu dels treballadors, així com pagues suplementàries de productivitat. Igualment, el conveni incorpora millores socials, entre les quals cal destacar la conversió de 150 contractes eventuals a fixos discontinus abans de lobertura de FerrariLand i potencia les mesures de conciliació de la vida laboral i personal.

Divendres, 22 de maig de 2015