Èxit total de la vaga de 24 hores al poliesportiu municipal Marina Besòs de Sant Adrià

El
99% dels treballadors de lempresa Gimesport, que gestiona el poliesportiu municipal Marina Besòs de Sant Adrià, van secundar la vaga de 24 hores convocada dimecres passat a les instal·lacions.

Els treballadors es van concentrar a les 12 del migdia a la Plaça de la Vila de Sant Adrià de Besòs per denunciar la manca de seguretat i d'inversions realitzades per part de l'empresa Gimesport, a més a més dels deutes que té aquesta empresa, que inclouen
la quota dels treballadors/es a la Seguretat Social (TC-2), lIRPF a l’Agència Tributària i els embargaments sobre els seus comptes. Els treballadors reclamen també a lAjuntament de Sant Adrià que prengui cartes en lassumpte i decideixi què fa amb aquesta concessió.

Els treballadors de Gimesport van tallar durant una hora el carrer que es troba davant de lAjuntament de Sant Adrià del Besòs, fet que va obligar a desviar el trànsit. Sels hi van sumar representants de CCOO al consistori i també abonats del poliesportiu municipal.

Dijous, 21 de maig de 2015