Comunicat dels delegats de lempresa Gimesport

Vaga de 24 hores al poliesportiu municipal Marina Besòs de Sant Adrià

El
proper dimecres dia 20 de maig des de les 6 del matí a les 6 del matí del dia 21 els treballadors de GIMESPORT, SA anem a la vaga.

Convoquem una concentració a la Plaça de la Vila de Sant Adrià de Besòs a les 12:00h. Per què?

1) Perquè els nostres llocs de treball estan en perill, perquè GIMESPORT, SA és una empresa gestora en fallida tècnica que no garanteix la prestació del servei. Deu la quota dels treballadors/es a la Seguretat Social (TC-2), deu l
IRPF a l’Agència Tributària i té embargaments sobre els seus comptes, nega el dret dinformació als seus treballadors/es, no compleix amb el conveni, no proporciona roba ni eines ni material necessaris per a la realització dels treballs que sens assignen i de forma encoberta ha reduït plantilla, no substituint les jubilacions o bé no renovant els contractes temporals, empobrint la qualitat del servei.

2) Perquè aquest pavelló Municipal ha estat espoliat i se
ns mor, perquè la gestió privada de GIMESPORT, SA ha estat especulativa i sense control per part de ladministració local, perquè l’Ajuntament i el seu govern municipal permeten que es posi en perill la seguretat i la vida dels treballadors/es i usuaris, ja que no compleixen les normes de seguretat establertes en la legislació vigent, perquè els propis informes dels tècnics de l’Ajuntament ens donen la raó i reconeixen aquesta falta de seguretat però no apliquen l’article 56 de les clàusules administratives de la concessió, perquè juguen amb el nostre futur i amb els diners públics dels ciutadans.

Per tot això demanem la participació i ajuda a tots els companys i les companyes de CCOO i a totes aquelles persones que vulguin defensar la dignitat dels treballadors.

Agraïm per endavant el vostre suport.

Dimarts, 19 de maig de 2015