Comunicat del comitè dempresa de TVC

Vaga a Televisió de Catalunya en linici de la campanya electoral

Els treballadors de Televisió de Catalunya farem una vaga parcial de 23:30 a 00:30 hores de la nit coincidint amb l’inici de la campanya electoral per a les autonòmiques i municipals del 24 de maig.

Fa 15 mesos que la direcció va suspendre el conveni col·lectiu i fa 4 anys que la plantilla arrossega retallades de salari de drets i de plantilla.

El comitè d’empresa ha convocat un calendari de vagues i mobilitzacions durant el mes de maig perquè volem
que s’escoltin les nostres propostes. Volem recuperar el conveni sense retallades, reclamem la supressió immediata de la retallada il·lícita que se’ns està aplicant i la devolució a terminis, fins el 2018, dels diners anteriorment descomptats.

El divendres dia 8 continuem la mobilització amb una nova aturada de 10 minuts que coincidirà amb l’inici del Telenotícies Migdia.

Dijous, 7 de maig de 2015