CCOO guanya les eleccions a la Cadena SER a Barcelona

CCOO ha aconseguit la majoria al Comitè d
Empresa de la Cadena SER a Barcelona, després de 8 anys de domini de la UGT. A les eleccions sindicals celebrades ahir, CCOO nha obtingut 3 delegats, per 2 de la UGT, d
un comitè de 5 delegats. Fins ara, el comitè comptava amb nou delegats però sha reduït a 5 en baixar la plantilla. A les anteriors eleccions de fa quatre anys, UGT shavia fet amb 5 delegats i CCOO amb 4.

Després del resultat dahir, els centres de la Cadena SER a Catalunya passen a tenir majoria de delegats de CCOO. Si fins ahir, UGT comptava amb 7 delegats i Comissions Obreres amb 4 a Catalunya, ara sha girat la truita i CCOO aconsegueix 5 delegats, si hi afegim els centres territorials de Girona i Tarragona-Reus, per 2 de la UGT.

El Sector de Mitjans de Comunicació, Cultura, Oci i Esport de CCOO a Catalunya felicita als companys i companyes del Comitè dEmpresa de la Cadena SER a Barcelona, que han fet un gran treball i han aconseguit formar una candidatura renovada i amb més presència de gent jove.

Barcelona, 19 de març del 2015