El comitè d
empresa de Televisió de Catalunya conversa amb Pablo Iglesias

Un grup de treballadors i membres del Comitè d’empresa de Televisió de Catalunya van mantenir una trobada dilluns amb el secretari general de Podemos, Pablo Iglesias, que va estar a TV3 per participar en el programa Els Matins. Van poder parlar força estona amb membres de l’equip d’Iglesias, i els van explicar la greu crisi laboral dels darrers anys a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i el conflicte encara latent amb la direcció de la corporació per la recuperació del conveni.

Des de l
equip de Pablo Iglesias, van preguntar als treballadors i al comitè sobre l’externalització de producció i serveis, sobre la participació dels treballadors en els òrgans de gestió de l’empresa (cogestió) i sobre la lluita per defensar-se de la privatització del departament Comercial. Els treballadors i el comitè van fer esment de la necessitat de derogar lleis com la Reforma laboral i la d’estabilització pressupostària, així com la reforma de la llei general de comunicació audiovisual, amb les que el PP ha portat a les RTV’s públiques, al sector públic i al conjunt dels treballadors a l’actual situació de precarietat social i democràtica.

Podeu veure el vídeo de la trobada amb Pablo Iglesias fent clic aquí.

Sant Joan Despí, 22 de desembre de 2014