Volen un marc d’estabilitat lliure d’amenaces de noves retallades

Els treballadors de TV3 inicien una campanya per la recuperació del Conveni Col·lectiu

El Comitè d’Empresa de TV3 ha presentat davant de l’Assemblea de treballadors l’inici d’una campanya per la recuperació del Conveni Col·lectiu, que va ser unilateralment donat per acabat per la direcció el 31 de gener de 2014.

La campanya consisteix inicialment en pancartes i accions davant de la direcció i dels responsables polítics per fer visible la necessitat de recuperar i prorrogar el  conveni anterior fins que n’hi hagi un de nou.

Els treballadors de TV3 volem recuperar la negociació col·lectiva en un marc d’estabilitat lliure d’amenaces de més acomiadaments, de noves retallades de sou i de drets laborals.

Si la direcció de la CCMA no respon al nostre requeriment, es plantejarà a l’Assemblea un calendari de mobilitzacions més contundents a partir del mes de gener.

Esperem que la direcció escolti les raons i que en lloc de mobilitzacions, puguem entrar en un calendari de negociacions per al Conveni Col·lectiu de futur que la radiotelevisió pública necessita.

L’Assemblea de treballadors ha estat també un clam en defensa de la producció pròpia de programes, constantment amenaçada pels plans d’externalització que improvisa  la direcció. S’ha proposat impulsar la creació d’un Consell de Producció de Programes format per professionals d’aquesta àrea, amb la voluntat d’intervenir en els plans de producció.

També s’ha reclamat la readmissió dels equips de les delegacions territorials de Pirineus, Terres de l’Ebre, Perpinyà i altres demarcacions que van ser acomiadats improcedentment l’any 2013.

VOLEM EL NOSTRE CONVENI!!!

Sant Joan Despí, 4 de desembre de 2014