El sindicat aconsegueix 11 delegats dels 23 que hi havia en joc per al comitè d'empresa

CCOO guanya per una àmplia majoria les eleccions sindicals a Televisió de Catalunya

CCOO s’ha proclamat guanyadora de les eleccions sindicals celebrades a Televisió de Catalunya, obtenint el millor resultat de la seva història. Així, Comissions Obreres ha aconseguit 11 delegats dels 23 que composen el comitè d'empresa. La Candidatura de Treballadors de Televisió de Catalunya (CTTVC) s
ha fet amb 7 delegats, Sindicat de Periodistes 3, i CGT 2, mentre que la UGT no ha obtingut representació. La participació en aquestes eleccions ha estat la més alta dels últims 12 anys, ja que ha votat un 66,41% de la plantilla.

El resultat d’aquestes eleccions ha estat fruit de la bona feina que han realitzat els companys i companyes de la Secció Sindical i del comitè d’empresa durant els darrers anys, impulsant mobilitzacions contra les retallades a la televisió pública i per la recuperació del seu conveni col·lectiu. La intensa campanya electoral de CCOO, sota el lema "Junts guanyem el futur", ha aconseguit de ple els seus objectius.

Des del Sector de Mitjans de Comunicació, Cultura, Oci i Esport de CCOO a Catalunya, volem felicitar als companys i companyes de la Secció Sindical de Televisió de Catalunya pel gran treball realitzat al llarg d’aquests mesos de mobilitzacions continuades, durant els quals han demostrat que la lluita més ferma i continuada és el millor baluard, sobretot en aquests temps, per frenar les retallades de drets, de salari i de plantilla.

A partir d’ara, el nou comitè d’empresa tindrà molta feina per recuperar un marc de negociació que doni garanties als treballadors i permeti arribar a un acord que aporti estabilitat a l’empresa. El 30 de novembre s’acaba el termini del darrer ultimàtum de la direcció sobre el conveni col·lectiu i amb tota probabilitat el Comitè haurà de convocar
un nou calendari de mobilitzacions en breu. Des del Sector de Mitjans de Comunicació de CCOO a Catalunya us demanem que no defalliu en aquesta lluita intensa que segur que donarà un resultat positiu en la defensa dels drets dels treballadors i treballadores de Televisió de Catalunya.

Podeu ampliar aquesta informació aquí:

Barcelona, 16 d’octubre del 2014