Comunicat del comitè dempresa de BCN Audiovisual per a BTV

Els treballadors de Barcelona Televisió mantenen la convocatòria de vaga prevista per avui

Reunida l
assemblea de treballadors de BCN Audiovisual ahir a la tarda, hem decidit rebutjar lúltima proposta dacord que ens ha fet lempresa i mantenir la convocatòria de vaga per a divendres dia 3 doctubre.

El resultat de la votació ha estat:
19 vots a favor de lacord
87 vots en contra de lacord
8 abstencions

La proposta dacord es basava a recuperar aquest any el 20% de la retallada salarial, el 40% a partir de gener del 2015, i el 100% a partir de gener del 2016. Tot vinculat a la renovació del compromís de no presentar fins al juny de lany vinent una demanda col·lectiva per cessió il·legal de treballadors i amb el compromís de poder modificar la recuperació de la retallada quan lAjuntament modifiqui les condicions pressupostàries.

Atès que això no sha acceptat, mantenim la mobilització i us esperem divendres al matí a partir de les 9.30 h a la plaça de Sant Jaume. Hi farem un esmorzar popular, alguna acció reivindicativa i confluirem amb lassemblea de treballadors municipals que shi farà a partir de les 12.30 h.

Barcelona, dijous 2 doctubre del 2014