Comunicat de la Secció Sindical Estatal de CCOO a la CRTVE

La Corporació RTVE, en un carreró sense sortida

L
eopoldo González Echenique abandona la Corporació RTVE. No ha estat un bon president. No ha fet una bona feina al capdavant del major grup de comunicació del país. Va arribar al càrrec per la força dels vots del Partit Popular, ha arruïnat econòmicament a lempresa, lha enfonsat en el desprestigi per la manipulació informativa i lha portat als pitjors índexs daudiència de la seva història. Un autèntic despropòsit. Al final sha vist obligat a dimitir.

Per evitar aquest desolador futur necessitem la unió de totes les forces sindicals i de tots els treballadors. Des de CCOO ho repetim una i altra vegada, les retallades del II Conveni no garantien res, era canviar drets econòmics i laborals per fum, per no res.

Ja no està en joc només el tancament de Teledeporte o la desaparició de l
ona curta de Ràdio Exterior dEspanya, està en joc la nostra ocupació, està en joc el nostre futur.

Dimarts 30 de setembre

De 12 a 14 h. i de 18 a 20 h.