Nota de premsa del comitè d’empresa de CRTVE

La Direcció de la Corporació RTVE vol tancar el canal Teledeporte

La Direcció de la Corporació RTVE té projectat tancar el canal Teledeporte, que emet en Alta Definició. En un intent de minimitzar la importància de la mesura, aquesta es presenta com una fusió amb La 2.

Teledeporte és lúnic canal desports que emet en obert a tot lEstat. En ell hi tenen cabuda lesport olímpic i paralímpic, així com la majoria desports minoritaris. A més a més, es presta especial atenció a les competicions protagonitzades per dones. El seu tancament condemnarà a totes aquestes especialitats.

Si es porta a terme aquest projecte, la producció que es realitza amb personal i mitjans de la Corporació es veurà reduïda. Això significarà un més gran desaprofitament dels recursos propis de lempresa pública, una característica de la nefasta gestió que està portant a terme la Direcció de la CRTVE.

Els treballadors de la radiotelevisió pública i els seus representants sindicals es mostren en total desacord amb el tancament del canal i faran tot el que sigui possible per impedir-ho.

Sense Teledeporte hi haurà menys esport i menys cultura

La fusió del canal temàtic desports amb La 2 suposarà una pèrdua de programació cultural, ja que desapareixeran programes del segon canal públic per deixar espai als esports.

Tot i això, sense una finestra a on aparèixer, molts patrocinadors perdran el seu interès, amb el què molts daquests esports es quedaran sense els escassos recursos econòmics dels que disposaven fins ara.

Signa aquí contra el tancament de Teledeporte                                                Sant Cugat, 7 de juliol del 2014