Tanca el gimnàs O2 Centre Wellness a Barcelona

El gimnàs O2 Centre Wellness de Barcelona ha tancat les seves portes el 30 de juny passat, i ha acomiadat els seus
43 treballadors i treballadores. L
elevat lloguer i lalt cost de manteniment de ledifici, ubicat al barri de Pedralbes, han estat els dos principals factors que han provocat les pèrdues econòmiques registrades per lempresa, a banda dels efectes de lincrement de lIVA als gimnasos.

A les negociacions de lexpedient per acomiadament col·lectiu degut al tancament del centre, els representants dels treballadors han aconseguit una indemnització de 30 dies de salari per any dantiguitat a lempresa amb eltopall de 12 mensualitats. Tot i això, lempresa haurà dabonar el pagament daquesta indemnització en tres terminis, degut a la seva falta de liquidesa, que els treballadors han de rebre el 2 de juliol, el 2 dagost i el 2 doctubre daquest any.

Les instal·lacions de Barcelona passen ara a pertànyer a lasseguradora Sanitas, que ampliarà així la veïna clínica Cima. A Catalunya, O2 mantindrà ara un únic centre, instal·lat a Girona. O2 Centre Wellness manté 13 clubs a tot lEstat: cinc a Andalusia, quatre a la Comunitat de Madrid, tres a la Comunitat Valenciana i el de Girona.

Barcelona, 2 de juliol del 2014