Celebració per la retirada de lexternalització del Departament de Comercial i noves mobilitzacions a TV3

L
assemblea de treballadors de TV3 sha reunit avui per fer una foto de grup, amb les samarretes vermelles reivindicatives i celebrar conjuntament la retirada de lexternalització del departament comercial, al qual shan oposat frontalment des del primer dia els treballadors de làrea, el Comitè d'empresa i el conjunt de la plantilla.

Després, companyes i companys del departament han llegit fragment dun text dagraïment pel suport rebut durant aquests mesos, que sha clos amb un llarg aplaudiment i un reconeixement a la perseverança dels treballadors de Comercial.

A continuació, el Comitè ha informat lAssemblea de la darrera hora de les negociacions amb la direcció de la CCMA, prorrogades el 21 de març en principi fins al 30 de maig, i ha concretat una proposta de mobilitzacions per reforçar la posició dels representants dels treballadors.

Des de la setmana que ve, hi haurà aturades parcials de 10 minuts dins dels Telenotícies, de forma alterna entre el TNM i el TNV, i també digual durada en lemissió en directe dEls Matins i del programa Divendres, també amb caràcter altern. Igualment, es convocarà a una vaga de dues hores durant lemissió del partit de final de la Champions, i amb motiu del debat entre els candidats a les eleccions europees prepararem una filera de recepció per fer avinent als representants polítics que per complir la seva missió de servei, TV3 necessita estabilitat laboral i condicions salarials justes, sense les quals la conflictivitat pot perdurar durant mesos.

La determinació dels treballadors de TV3 de seguir oposant-se a les propostes de retallada de salaris la traslladarem a la mesa de negociació i especialment a la darrera setmana de maig.

Sant Joan Despí, 15 de maig de 2014