La plantilla del Club Natació Sant Andreu fa vaga i acusa al seu president d'una gestió poc transparent

El comitè d’empresa del Club Natació Sant Andreu ha convocat una vaga aquest dilluns, 28 d’abril, de 24 hores, contra l'externalització dels serveis. Durant tot el dia, els treballadors s'estan manifestant a l’entrada de les instal·lacions situades a la rambla de Fabra i Puig de Barcelona. La protesta havia de coincidir amb l’Assemblea General Ordinària, però la Junta Directiva ha decidit, deliberadament, anul·lar-la en el darrer moment amb arguments totalment falsos.

El comitè denuncia que la Junta Directiva està preparant una subrogació encoberta de la plantilla, el que suposaria un empitjorament de les condicions salarials i laborals, així com de la qualitat i l’atenció als socis i abonats. Tot i que la Junta ho nega als treballadors i les treballadores, aquesta ha anunciat la subrogació en una reunió de socis com una mesura per abaixar quotes.

El comitè també protesta contra l’actual president del club i també directiu de la Federacion Española de Natación (RFEN), Antoni Valls, per una gestió poc transparent, per contractar empreses relacionades amb familiars, i per trobar-se immers en un procés judicial que pot finalitzar amb la seva inhabilitació per al càrrec. A més, asseguren que a l’Assemblea General Ordinària els socis haurien demanat la seva dimissió i no s’hauria aprovat la gestió econòmica. En els darrers quatre anys, s’han produït 14 dimissions a la Junta Directiva que Valls presideix.

CCOO es solidaritza amb els treballadors i les treballadores del Club Natació Sant Andreu per aquesta subrogació encoberta que perjudica les condicions laborals de la plantilla i que ocasionarà una pèrdua de la qualitat en els serveis als socis.

Barcelona, 28 d'abril del 2014