Amb 13 delegats i delegades

CCOO guanya les eleccions sindicals a PortAventura

Per primera vegada CCOO guanya les eleccions sindicals a PortAventura, celebrades ahir dimecres, 17 de setembre, fruit d'una bona tasca diària de la Secció Sindical de CCOO al costat dels treballadors i treballadores.

CCOO passa de tenir 10 delegats a 13 delegats i l'altre sindicat redueix la seva representació en 3 delegats, passant de 15 a 12 delegats.

La victòria en una de les empreses més importants del territori de Tarragona, amb una plantilla superior a 2.500 treballadors, marca una important tendència positiva per al sindicalisme nacional i de classe que representa CCOO de Catalunya.

Des del Sector de Mitjans de Comunicació, Cultura, Oci i Esport ens congratulem d’aquest resultat que és producte de l’esforç i l’abnegació de tots/es els delegats/es de CCOO del comitè anterior.

En aquest nou període volem agrair a tots i totes els delegats i delegades que ja no hi són, i felicitar a les noves incorporacions, sabent que seguiran treballant en la defensa dels drets de totes i tots.

Barcelona, 18 de setembre de 2014